Hur gå tillväga??

Shettisar

Trådstartare
Låter kanske otroligt löjligt, men jag undrar vad jag behöver uppge vid kontakt med Osteopat?
Sjukdomshistorien eller anledningen till kontakt eller vad?
Behöver jag något intyg från vet?
Hur går de tillväga vid första besök?
Något jag bör tänka på förövrigt?
Jag vet att några tänker ,det får hon väl reda på när hon ringer,visst men jag vill ju kunna förbereda mig så man inte sitter där som en fån :o ;)
 
Jag kan svara utifrån mina egna önskemål, dels varför du söker hjälp. Om du varit i kontakt med vetrinär för specifik åkomma, vad man gjorde då och resultatet av detta.
Jag vill också veta ägarens uppfattning, hur ev förändringar har sett ut både i miljö och hästens rörelser.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 515
  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 482
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 001
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp