Bukefalos 28 år!

hur kan man ångra ett inlägg?

S

Sweetaah

jag har skrivit ett inlägg här om mitt privatliv som jag nu vill ta tillbaka.. hur gör jag? jag raderade men inlägget finns ändå kvar..
 
Sv: hur kan man ångra ett inlägg?

Är det tråden på Senior du menar? I så fall kan jag ta bort den. Jag såg ändå att du skrivit om samma sak på ÄU i går så den levde lite farligt ;)

mandalaki/moderator på Senior
 
Sv: hur kan man ångra ett inlägg?

Nu var ju Mandalaki snäll, annars är policyn den att trådar som ej strider mot bukefalos regler får ligga kvar. Alltså tänk först och skriv sen, var försiktig med vad du lämnar ut osv.
 
Sv: hur kan man ångra ett inlägg?

Japp, jag är i regel snäll när folk viker ut sitt privatliv och sen får kalla fötter.
 

Liknande trådar

  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Jag har under en längre period provat att låta TS radera alla typer av inlägg i deras egna trådar. Nu provar jag att återgå till hur det...
Svar
6
· Visningar
1 130
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Rosett
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
552
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 043
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp