Bukefalos 28 år!

hur kan man ångra ett inlägg?

S

Sweetaah

jag har skrivit ett inlägg här om mitt privatliv som jag nu vill ta tillbaka.. hur gör jag? jag raderade men inlägget finns ändå kvar..
 
Sv: hur kan man ångra ett inlägg?

Är det tråden på Senior du menar? I så fall kan jag ta bort den. Jag såg ändå att du skrivit om samma sak på ÄU i går så den levde lite farligt ;)

mandalaki/moderator på Senior
 
Sv: hur kan man ångra ett inlägg?

Nu var ju Mandalaki snäll, annars är policyn den att trådar som ej strider mot bukefalos regler får ligga kvar. Alltså tänk först och skriv sen, var försiktig med vad du lämnar ut osv.
 
Sv: hur kan man ångra ett inlägg?

Japp, jag är i regel snäll när folk viker ut sitt privatliv och sen får kalla fötter.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Hur kan man göra detta? Jag vill radera tidigare inlägg eller trådar som jag startat för de inte är aktuella längre. Mvh
Svar
2
· Visningar
661
Senast: kaffekart
·
Utrustning Hej alla! Jag har fått en mattespad av grannen, som jag tänkte tvätta innan användning. Men det är helt omöjligt att få upp dragkedjan...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: Valle
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp