Bukefalos 28 år!

Hur kommer jag åt mina PM?

N

Nutro

Jag har försökt att klicka uppe till höger där det står att jag har meddelanden som ligger och väntar och jag har försökt gå via kontrollpanelen :confused:
Jag får bara upp sidan som säger att "sidan är ej tillgänglig för tillfället..."

kan det vara en inställning på datorn och i så fall vad?

Nutro - som är nyfiken på sina meddelanden, men inte kan komma åt dom... :crazy:
 
Sv: Hur kommer jag åt mina PM?

Prova då att byta knapp, den till vänster som det står kontrollpanel på. Sen trycker du på llista meddelanden om dessa inte dyker upp själmant, sen kan du se vad du har skickat och vad som kommit in genom att välja mapp själv.
 
Sv: Hur kommer jag åt mina PM?

samma sak händer där... Suck!
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 118
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
33
· Visningar
3 417
Kropp & Själ Jag har total ulcerös kolit, går på Remsima var sjätte vecka och så Asacol. Är i ett skov just nu. Frågan är nu lite mera ni som har...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad är det här?
  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp