Bukefalos 28 år!

Hur länge sitter era i vagn

Mirre

Trådstartare
En spinnoff på min andra tråd.

Hur länge har era barn åkt sittvagn?

När slutade ni helt med den?
 
Sv: Hur länge sitter era i vagn

Hanna sitter gärna i vagn fortfarande om hon får, (om hon är trött eller så), men det blir inte så ofta som hon "får" åka vagn längre. Hon är drygt 4 år..
 
Sv: Hur länge sitter era i vagn

Mina åkte nog vagn till de var mot sex år, men det var när det var något speciellt som innebar gående hela dagen. Sittsulkyn var den vagn som vi använde mest, sydde nytt tyg till den två gånger.
När barnen vuxit ur den använde jag den till hundvalparna ;) de blir också trötta i benen!
 

Liknande trådar

Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Badger
·
Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
571
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: Humla
·
Katthälsa jag har egentligen tänkt posta en tråd om torrfoder rätt länge, men eftersom jag har en bonusfråga så passar jag på att ställa den...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp