Bukefalos 28 år!

Sitter och sover + torrfoder

escodobe

Trådstartare
1000018747.jpg
1000018747.jpg
jag har egentligen tänkt posta en tråd om torrfoder rätt länge, men eftersom jag har en bonusfråga så passar jag på att ställa den också.
1 vilket torrfoder rekommenderas som komplement? Hon får bozita våtfoder men jag ser gärna att hon har lite fri tillgång till torrfoder så att det finns mat framme. Hon har fått Mjau kyckling eftersom som hon bara åt det när hon kom, men även om hon äter väldigt lite av det idag så jag vill att hon har bra mat. Det är en djungel!

2 Varför sitter hon och sover rätt ofta? Hon ligger givetvis sover för det mesta och har många olika platser för det, men det här att SITTA bredvid och halvsova ser liksom mest jobbigt ut? Som ett barn som inte vill lägga sig när de är trötta. Det ser inte alls stressat ut som vissa trubbhundar som inte får luft när de slappnar av men jag blir lite konfunderad ändock.
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
766
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 980
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 325
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp