Bukefalos 28 år!

Hur många?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur många?

Välkommen tillbaka och grattis till din kommande bebbe!

Jag väntar tvillingar i slutet av april! :)

/Timsetim
 
Sv: Hur många?

Jag är vecka 12 och har bf 21 april... Mår illa och är allmänt risig men annars verkar allt gå bra än så länge :crazy: .
Lycka till alla andra och grattis, både till leverans och förväntad sådan :banana: !!!
 
Senast ändrad:
Sv: Hur många?

Jag ska ha en till bebis i mitten på februari.

// K
 
Sv: Hur många?

Är v.30 och är beräknad till den 16 december, vårt första barn :)
 
Sv: Hur många?

Leyla skrev:
Är v.30 och är beräknad till den 16 december, vårt första barn :)
Oh! Den kan väl hålla ut en dag och födas på min födelsedag! Det blir kloka människor, de som är födda den 17:e ;)
 
Sv: Hur många?

oz_joj skrev:
Oh! Den kan väl hålla ut en dag och födas på min födelsedag! Det blir kloka människor, de som är födda den 17:e ;)

;) ja man vet ju aldrig :D
 
Sv: Hur många?

Går in i vecka 43 idag... blääää så nu vill jag att bebis ska komma ut...

Välkommen tillbaka och Grattis till blivande bebben...
 
Sv: Hur många?

Usch måste kännas jobbigt!!!! Hoppas din bebis vill komma ut snart.
 
Sv: Hur många?

Kul! Då får vi sitta och pusta ihop då på slutet :)
 
Sv: Hur många?

"Får" man gå så länge nu?
Trodde att de började sätta igång tidigare efter alla varningar om att barn kan bli sena "i allt" om de föds efter v.42!
Men lider med dig.
Jag gick 11 dagar över och tyckte att det var världens längsta dagar! :crazy:
 
Sv: Hur många?

Blir oxå en marsbebis för mig. BF är satt till 27:e mars och med första barnet fött på dagen D och det andra BF + 10 dgr så vet jag inte var detta tredje kommer landa. BF -något kanske :smirk:

Ska ev. göra fostervattenprov på måndag (v.16) och har lite ågren för det och för att sedan rida. När vågar man sitta ner igen för att ta ett dressyrpass?!
 
Sv: Hur många?

Jo tydligen... de vill inte sätta igång mig idag... för tappen var inte tillräckligt mogen än... så förhoppningsvis på måndag... :bump: ... men man ska väl inte vara säker... men jag är inte så orolig.. jag är själv 17 dagar för sen och min bror 18 och det blir ju 18 på måndag så jaja det får ju bara gå...
 
Sv: Hur många?

Jag gick 21 dagar över tiden med min äldsta. Tror faktiskt lite på det där med lång övertid och sen i utvecklingen. Min son är sen med allt utom finmotoriken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 321
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: Zpunk
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 992
Senast: Stereo
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 631
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp