Hur svårt kan det vara...

grodan21

Trådstartare
Att hitta jeans som passar en önskemål? Jag börjar bli i desperat behov av nya byxor, så åkte till närmaste shoppingcenter igår. Men det finns inte något som faller mig i smaken! Har ett par gammla byxor från lager 157 som är perfekta, men de har inte kvar den modellen och jag verkar inte hitta den någon annan stans heller :rage: söker superstretchiga jeans som är ganska raka i modellen och som har långa ben.
 
Enda paret jag använder är från Lager157, helt perfekta. Hoppas den finns kvar nästa gång jag behöver nya 😱. Jag gillar hög midja, extrem stretch, tighta och smala och benen måste vara långa.
 
Enda paret jag använder är från Lager157, helt perfekta. Hoppas den finns kvar nästa gång jag behöver nya 😱. Jag gillar hög midja, extrem stretch, tighta och smala och benen måste vara långa.
Mitt problem är att jag vill ha normal midja 🙈 Känns som att det är högmidja på alla byxor!
 
Mina favoriter är Kappahls Alice. De finns i flera längder och jag brukar köpa extra långa.
Normal midja, ganska rak (utan att vara de där raka som är vida som "tält") och bra stretch.
 
Att hitta jeans som passar en önskemål? Jag börjar bli i desperat behov av nya byxor, så åkte till närmaste shoppingcenter igår. Men det finns inte något som faller mig i smaken! Har ett par gammla byxor från lager 157 som är perfekta, men de har inte kvar den modellen och jag verkar inte hitta den någon annan stans heller :rage: söker superstretchiga jeans som är ganska raka i modellen och som har långa ben.
Har ett par från Gina Tricot som stämmer in på det du vill ha, kommer inte ihåg vad det heter bara....
 
Att hitta jeans som passar en önskemål? Jag börjar bli i desperat behov av nya byxor, så åkte till närmaste shoppingcenter igår. Men det finns inte något som faller mig i smaken! Har ett par gamla byxor från lager 157 som är perfekta, men de har inte kvar den modellen och jag verkar inte hitta den någon annan stans heller :rage: söker superstretchiga jeans som är ganska raka i modellen och som har långa ben.
Svårt. Åtminstone för mig.
 
Varför måste jag vara så kräsen? Får snart gå utan byxor till jobbet, då jag hittar fel på alla jeans jag tittar på :arghh:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 744
Senast: linnsan
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 194
Senast: cassiopeja
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 676
Senast: cirkus
·
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 528
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp