Bukefalos 28 år!

hur tar man bort sin tråd?

N

nikita2001

postade en tråd igår som jag vill ta bort idag. hur gör man?
 
Sv: hur tar man bort sin tråd?

Det kan man inte göra själv, du får triangla den och be moderatorn plocka bort tråden.

Triangel hittar du i tråden, under ditt användarnamn (tre symboler; en gubbe, ett rött och ett gult kort samt triangeln)
 
Sv: hur tar man bort sin tråd?

Och då vill jag passa på att tala om att vi inte tar bort trådar, enbart av det skäl att trådskaparen har fått det svar denne behöver.

Det kan nämligen komma andra efter, som har liknande funderingar och då är det ju en bra möjlighet att det finns sökfunktion, så att någon annan kan hitta svar på liknande frågor eller kan vidarutveckla frågan och få det svar denne behöver.

Mvh

IngelaH
 
Sv: hur tar man bort sin tråd?

Ett rött och ett gult kort? Jag har då inga såna. :D :angel: :cool:

Det är Lovis som är så stygg, hon får alla möjliga kort av oss andra moderatorer. :devil: Idag fick hon idolkort på Thomas Di Leva, jag vet inte vad jag ska hitta på i morgon. Arnold Schwarzenegger?
 
Sv: hur tar man bort sin tråd?

Vad Ingela och Lovisa försöker säga är att det bara är moderatorerna som ser de omtalde korten. Och väga inte skicka Di Leva Kortet till mig, jag vill ha en idolbild på Gunnar eller en royal straight flush.
 
Sv: hur tar man bort sin tråd?

Varsågod, men du får plocka ut dem själv:
card.jpg

:D
 
Sv: hur tar man bort sin tråd?

:rofl::rofl::rofl:

Och så sägs det (nix, jag är oskyldig) att bukes moderatorer inte har någon humor...

:rofl:
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
7 294
Senast: Septicemia
·
  • Artikel
Dagbok Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: Shaggy
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
305
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp