Min dagbokstråd är borta nu

Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all hjälp jag fått och det har betytt så mycket för mig. Men risken att få någon att må sämre vill jag inte ta. Så nu är den i alla fall borta så ni vet.


Tack alla som stöttat mig till nu, hjältar.
 

Sköt om dig! Och vill du skriva så skriv. Det är en svår avvägning det där, vad som hjälper att skriva för att lätta hjärtat och vad som mer blir ett skadligt ältande.
 
Jag vill skriva, det hjälper mig. Men förr skrev jag alltid i min vanliga dagbok, för hand. Där kan jag skriva dom hemskaste sakerna, sånt som ingen annan behöver veta. Dom dagböckerna är så sorgliga, jag har vänt ut och in på mig själv i dom. Kanske räcker det att skriva därJag har ett helt hyllplan med dagböcker som jag skrivit sen jag var 7 år gammal. Min farmor sa, skriv allt du känner, allt du oroar dig för och gör sen vad du känner med det. Bara du skriver.

Samtidigt uppskattar jag och värdesätter all den stöttning jag fått här. Det har faktiskt varit fantastiskt att flera av er lagt ner så mycket tid med att skriva till mig.

Jag vill byta namn på kontot om jag ska fortsätta men antar att jag måste skapa ett nytt konto istället?
 
Jag vill skriva, det hjälper mig. Men förr skrev jag alltid i min vanliga dagbok, för hand. Där kan jag skriva dom hemskaste sakerna, sånt som ingen annan behöver veta. Dom dagböckerna är så sorgliga, jag har vänt ut och in på mig själv i dom. Kanske räcker det att skriva därJag har ett helt hyllplan med dagböcker som jag skrivit sen jag var 7 år gammal. Min farmor sa, skriv allt du känner, allt du oroar dig för och gör sen vad du känner med det. Bara du skriver.

Samtidigt uppskattar jag och värdesätter all den stöttning jag fått här. Det har faktiskt varit fantastiskt att flera av er lagt ner så mycket tid med att skriva till mig.

Jag vill byta namn på kontot om jag ska fortsätta men antar att jag måste skapa ett nytt konto istället?
Jag säger som övriga fortsätt skriva om du vill.
Angående namn har man i alla fall tidigare kunnat kontakta Gunnar och få namnet bytt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 126
Senast: et_flickan
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 564
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 347
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Lägenheten är helt kaos. Så till helgen ska jag röja lite vilket jag måste för jag ska få hit en diskmaskin som jag insåg jag nog måste...
Svar
6
· Visningar
1 211

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp