Bukefalos 28 år!

Hur tung vagn?

Sv: Hur tung vagn?

Det må så vara. Men jag vill fortfarande inte lägga 40+ tkr på en vagn.
 
Sv: Hur tung vagn?

Jag kör ungefär som du, mest för nöjes skull. Köpte en rockard för ca 20 tusen för ca sex år sedan, och den har verkligen varit värd sina pengar. Skulle jag köpa en fyrhjulig vagn idag hade jag max velat lägga 25, men då letat efter en riktigt bra begagnad vagn. Känner du något körfolk kanske de kan tipsa om fina vagnar till salu.
 
Sv: Hur tung vagn?

Jag tänker nog 20 som maxgräns, men jag har en tendens att ändra på gränserna åt "fel" håll :cautious:

Som sadlar, sen när blev det ok i mitt huvud att köpa en sadel för 32 000?! :wtf: Jag kommer ha utrustning på 4* hästarnas värde snart!!!
 
Sv: Hur tung vagn?

Då borde du kunna få en hyfsad vagn, tycker jag. Några tusen extra kan ju vara värt att lägga om man hittar en vagn i bra skick och kvalitet, men det är lätt att det drar iväg.
 
Sv: Hur tung vagn?

Kl
Vinsten med att köpa nytt är att man kan reklamera evenuella fel. Samt att köper man något för en större summa pengar, så kan man som kund "begära" support i efterhand, de flesta handlare ger detta då de vill att produkten skall användas rätt.
 

Liknande trådar

Körning För maxad C-ponny. Hon är just nu hagprydnad men drömmer och hoppas hon kan köras i framtiden. Hon har fel i ryggen så får problem med...
Svar
5
· Visningar
1 655
Senast: fjordtokan
·
Körning Jag ska köpa mig en inkörd häst (vill ha en bruksnordsvensk) och håller på och funderar på vilken utrustning som ska inhandlas. Den...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: trassel
·
Körning Jag skulle gärna vilja ha lite råd och tips inför förestående köp av diverse utrustning, främst sele då. Jag har en shirevalack som...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: schelin_j
·
Körning Hej! Min shettis har fått problem med ryggen och kommer ev. inte kunna bli riden mer. Jag har fått honom överskriven till mig från min...
Svar
6
· Visningar
1 715
Senast: zorpen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp