Hur vet man? Avlivning

Ja :heart

Veterinären sa det oxå, att jag visste redan jag åkte dit men att jag ville ha det bekräftat.

Nu ska vi bara göra upp med distriktarn så han får somna in hemma där han är trygg :heartheart
 
Med så dåligt hjärta skulle han nog inte överleva en lång narkos ändå så du gör helt rätt. Beklagar sorgen. :cry::heartheart
 
Jag beklagar verkligen :heart Det är alltid tufft arg behöva ta sådana beslut, men det låter verkligen som om ni gjort allt för Gullan :love:
 
Är det smaklöst om jag tar med en blombukett till hans fina veterinärer som hjälpt oss genom åren?
 

Liknande trådar

Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 353
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Vill bara skriva av mig och höra från er som har haft det lika tråkigt som Jag har haft det.. Allt detta på EN vecka! Det började med...
Svar
15
· Visningar
2 449
Senast: pulkaskurk
·
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 494
Senast: Legolaz
·
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
6 945
Senast: kebabbert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp