Igångsättning

F

Friidaistheshit

Jag har ett arabsto född -89, hon har stått ett tag nu pga. att mitt intresse har varit vacklande. Nu ska hon iaf igång igen och jag ska börja satsa på ridningen igen. Behöver tips på lite bra och roliga övningar att sätta igång henne med, att bara skritta i skogen i veckor blir ju lite tröttsamt, longering har jag också använt mig lite av, men skulle nu behöva hitta på lite nytt känner jag, både för min och hennes skull. Tips är mktmkt välkomna :)
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Hur brukar ni tänka kring igångsättning av häst? Hur länge skrittar ni tills ni börjar lägga in trav på schemat? Jag har...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Freazer
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 146
Senast: AbCdE
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 153
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 054
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp