Inavlad stollig Amstaff? ganska långt....

Sv: Inavlad stollig Amstaff? ganska långt....

Enligt de erfarenheter jag har så kan alla hennes problem bero på hormonrubbningar. Hormonrubbningar kan det t ex bli av olika typer av tumörer. Jag hade en hane en gång som höll på att bli pälslös på grund av en godartad tumör i den ena testikeln. När den bara kom bort blev han normal igen och blev nästan 15 år.

En ungtik (knappt 1 årig labbe) kissade inne både i soffa och sängar, hon visade på det sättet att hon hade ont. Hon hade elaka tumörer i hela magen. Lynnesförändringar är inte ovanlig vid smärta.

Så försök få kollat din hund igen så snart som möjligt.
 
Sv: Inavlad stollig Amstaff? ganska långt....

Den diskussionen hör egentligen inte till ämnet..

Men egentligen, så länge du inte har papper på hunden, härstammning och dyligt så räknas den ändå som blandras hur renrasig den än må vara.
Om den är övertagen så har uppfödaren till hunden kanske chippat den isof borde det ju gå att få reda på ev härstammning.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 522
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 385
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp