Bukefalos 28 år!

Inez Karlsson på film!

Sv: Inez Karlsson på film!

Häftigt!

Hoppas man kan se den på Play eller liknande i efterhand, för just när den sänds kommer jag vara på Täby och ta hand om galopphästar :rofl:
 
Sv: Inez Karlsson på film!

Filmen ”Inez – ensam men stark” sänds i TV4 Sport den 13 januari klockan 12.00!
 
Sv: Inez Karlsson på film!

Om den finns kvar till efter den 25/1 så kan jag se den! :D Innan dess ligger där en 4000 ord lång vaccinationsplan som ska utformas i vägen... :angel:

Men ibland blir man förvånad så jag håller tummarna för att den kanske kan ses utanför sveriges gränser! :laugh:
 
Sv: Inez Karlsson på film!

Egentligen var hon väl värd ett längre program än en halvtimme. Men å andra sidan hur många program är gjorda om Yvonne Durant (tränare, jockey och mamma), P-A Gråberg, J Johanssen eller Fredrik... ?

Det som jag tycker är starkast med Inez är att hon visat att man kan komma långt med målmedvetenhet och järnvilja. Att man inte behöver ha börjat rida galopp eller löp som sextonårig lärling...
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag transkriberar en del i jobbet, och textar film. Är vi fler som gör det kanske vi kan tipsa varandra? När språket är engelska går...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: enough
·
IT & mobiler Jag har semester och skulle vilja se lite film. Så jag behöver tips på ställen där man kan streama bra filmer? Gärna även äldre filmer...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: Elektron
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu har du möjlighet att få köra travhäst på Solvalla med Erik Adielsson och Stig H Johansson. Till förmån för GeBortTillSport pågår just...
Svar
0
· Visningar
549
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Travstjärnan Björn Goops stall krävs på 1,8 miljoner kronor – av sina tidigare andelsägare. Bland annat innefattar kravet skadade- och...
Svar
0
· Visningar
452
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp