Ingen effekt av magnettäcken

Någon som är förvånad :cool:

Jag är ganska förvånad - att man fortfarande behöver göra nya studier på permanentmagneter i täcken, armband och andra produkter.

Menmen, homeopati lever fortfarande, även i vårt annars ofta upplysta land, också trots omfattande noll-resultat och direkt idiotiska resonemang.
 
Jag är ganska förvånad - att man fortfarande behöver göra nya studier på permanentmagneter i täcken, armband och andra produkter.

Menmen, homeopati lever fortfarande, även i vårt annars ofta upplysta land, också trots omfattande noll-resultat och direkt idiotiska resonemang.

Håller med, det var resultatet jag menade ;):D

Rolle
IpL
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En ny studie har undersökt hästars reaktion på smärtlindring med metadon. Man fastslår bland annat att substansen ger god effekt utan...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Beskedet att det blir fritt fram att använda friskvårdspengen till ridning välkomnas av Gabriella Pernler, ridskolechef på Uppsala...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Vid 17-tiden på lördagen krockade en bilist med en häst i närheten av Nästvattnet, väster om Kramfors. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Aktiviteterna har startat upp för vårterminen hos Tingsryds rid- och körklubb. I veckan hölls bland annat märkestagning i ridhuset och...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp