Bukefalos 28 år!

Spa-hotell här? (Karta)

strawberrysylt

Trådstartare
Jag och mina två vänner ska åka bort över en helg första helgen i oktober. Har ni tips på fina inte alltför dyra spahotell ungefär här? :)

Tack 🌸
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240506-133850_Gallery.jpg
    Screenshot_20240506-133850_Gallery.jpg
    120,5 KB · Visningar: 110
Selma spa i Sunne norr om Karlstad. Har aldrig varit där så kan inte ge någon rekommendation tyvärr men det borde vara precis innanför din kartgräns.
Priser på spa varierar stort beroende på vilken dag/helg och kampanjerbjudanden.
 
Steam hotel i Västerås? Inte varit där själv men alla jag känner som varit där har varit väldigt nöjda.
 
Färna eller Steam beroende på vad man gillar. Färna ligger lantligt och Steam mitt i Västerås
 
Utöver redan nämnda Steam och Färna så gillar jag också Hennickehammars herrgård i Filipstad. De har en mysig relaxavdelning som man bokar privat för sitt sällskap. :)
 
Ja, det kikar vi på nu! Har du varit där?

Tack alla för svaren! Steam föreslog jag, det verkar coolt, tyvärr är mina vänner inte lika inne på det.
Färna var fint! Men tyvärr över den prisklass vi tänkt oss.
Det är längesen nu men då var det bra. Syrran har varit där med jobbet en dag och var iaf nöjda med maten.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Twihard
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
444
Kropp & Själ TW om övervikt och känslor kring det. Jag ska på spa om två veckor med en möhippa och jag har sån ångest över det att jag vill gråta...
2
Svar
39
· Visningar
4 366
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 437
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Var vill jag bo?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp