Innan du skriver fråga om tränare, läger och dylikt LÄS HÄR!

Status
Stängd för vidare inlägg.

IngelaH

Trådstartare
Jag kommer även fortsättningsvis att radera trådar där ni frågar om någon har bra läger och tränare att rekommendera.

För det första är det lätt att trådarna mynnar ut i ren gratisreklam här på forumet och för det andra är det väldigt lätt att det mynnar ut i skitsnack om verksamheter. Därför vill Gunnar inte ha sådana trådar här på själva diskussionsforumet.

Vill ni ha tag på en tränare, eller åka på trevliga kurser och ridläger då får ni gå in på RADANNONSERNA och läsa under tjänster erbjudes, eller lägga in en egen annons där ni söker hjälp.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

B
Hästmänniskan Vet inte om denna tråden ligger rätt men testar. Jag fick idag efter en bra tid reda på dåliga nyheter om fd foderhäst. Känner att jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 769
Senast: ridtravare
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 078
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Hästhantering Frågor och diskussioner om tränare, instruktörer och läger - Läs här först!!! Diskussioner om namngivna tränare kända och okända Jag...
Svar
1
· Visningar
16 305
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 700
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp