Innehåll i barnvagnen

Ett tips om filt, på Åhléns har de just nu halva priset på bebisfiltar i kashmir. De kostar bara 100 kronor nu, har kostat 400. Jag har köpt en, men kommer nog att köpa på mig flera stycken. De är verkligen superhärliga!
 
Ett tips om filt, på Åhléns har de just nu halva priset på bebisfiltar i kashmir. De kostar bara 100 kronor nu, har kostat 400. Jag har köpt en, men kommer nog att köpa på mig flera stycken. De är verkligen superhärliga!

Tack för tipset. Det ska jag kolla upp :)
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 033
Övr. Barn Vi har idag en Toyota Avensis som ska bytas ut, men mot vad är ännu oklart och bilmarknaden är en djungel:cautious: Så jag undrar vad...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 522
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 093
Senast: Dentaku
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
14 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp