Bukefalos 28 år!

"Inoffar" 2010

P

poodle

Här kan vi skriva ut inoffar som kommer att komma år 2010. Ett bra sätt att hålla reda på alla inkommande.

Själv så bor jag i Norrbotten där det kommer bli att jag lägger ut i det området jag har tänkt att ställa!:D

// Poodle
 
Sv: "Inoffar" 2010

ha, taget!!!!!

lilltjejen kommer visserligen att se ut som en nakenhund då (ska trimma ner henne fullständigt nu i dagarna -> mjuk liten naken sak :D ), men träning behövs ju alltid.

annars är ju rytterlings sida ultimat för sådana här frågor, h*n brukar ha en nästintill komplett lista på inoffare i hela sverige
 
Sv: "Inoffar" 2010

Jag tipsar om denna sidan http://www.rytterling.se/inofficiella2010.html

Personen som har den verkar samla ihop info om massor av info om olika inoffar
Jag har tog hjälp av den i våras när jag blev med Weim och ville träna att ställa :laugh:

Det har inte blivit en så lång lista för 2010 än vad jag kan se men det kommer nog
 
Senast ändrad:
Sv: "Inoffar" 2010

Jag tipsar om denna sidan http://www.rytterling.se/inofficiella2010.html

Personen som har den verkar samla ihop info om massor av info om olika inoffar
Jag har tog hjälp av den i våras när jag blev med Weim och ville träna att ställa :laugh:

Det har inte blivit en så lång lista för 2010 än vad jag kan se men det kommer nog

Jo jag är inne på den dagligen, dock så har inte denna uts. än kommit upp och jag tivlar lite på hennes upt. :confused:

Så jag söker utställningar själv nu för det mesta och lägger upp här..

"Själv är bäste dräng!" :D
 
Sv: "Inoffar" 2010

ha, taget!!!!!

lilltjejen kommer visserligen att se ut som en nakenhund då (ska trimma ner henne fullständigt nu i dagarna -> mjuk liten naken sak :D ), men träning behövs ju alltid.

annars är ju rytterlings sida ultimat för sådana här frågor, h*n brukar ha en nästintill komplett lista på inoffare i hela sverige

Vad har du för ras? :)
 
Sv: "Inoffar" 2010

Jo jag är inne på den dagligen, dock så har inte denna uts. än kommit upp och jag tivlar lite på hennes upt. :confused:

Så jag söker utställningar själv nu för det mesta och lägger upp här..

"Själv är bäste dräng!" :D

Fast det kan ju också bero på att många klubbar inte har lagt upp för 2010 än. Jag har varit inne på flera sidor som jag har preliminärlista på att de ska ha olika tävlingar och det finns inget på deras sidor än. Det rullar nog på lite bättre kring nyåret.

Det är ju My Dog i januari och sedan verkar det vara ett långt skutt innan saker och ting kommer igång på allvar :grin:
 
Sv: "Inoffar" 2010

Fast det kan ju också bero på att många klubbar inte har lagt upp för 2010 än. Jag har varit inne på flera sidor som jag har preliminärlista på att de ska ha olika tävlingar och det finns inget på deras sidor än. Det rullar nog på lite bättre kring nyåret.

Det är ju My Dog i januari och sedan verkar det vara ett långt skutt innan saker och ting kommer igång på allvar :grin:

Jo det kommer nog att komma igång efter nyår! :D - I hope!
 
Sv: "Inoffar" 2010

griffon :) har du pudel, eller luras nicket? :)

rytterlings sida uppdateras tydligen främst på tips, så uppenbart har ingen tipsat om denna utställning än ;)
 
Sv: "Inoffar" 2010

griffon :) har du pudel, eller luras nicket? :)

rytterlings sida uppdateras tydligen främst på tips, så uppenbart har ingen tipsat om denna utställning än ;)



Nicket = bilden? :confused:

Ja om du menar bilden så luras den inte :D Jag har en pudel! :D

Ska du också utställa i boden? :D
 
Sv: "Inoffar" 2010

:) jag menade användarnamnet, fast bilden visar ju på samma spår :)

jo, jag tänkte ta och ställa, har abstinens nu såhär på vintern :D
 
Sv: "Inoffar" 2010

Då kanske vi ses där! :D - Lokalen är inte stor.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej är 16 men fyller 17 tänker skaffa mig en valp när jag blir 18 men vill hitta ett bra kennel nu. Bor i Norrbotten och går på ett...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: Vovve
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 798
Senast: Kraxa
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 838
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 873
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp