Bukefalos 28 år!

Instagram?

Lycanthrope

Trådstartare
Skriver man sina egna taggar på instagram? Varför?

En tjej jag är vän med på facebook (gammal stallkompis) skriver alltid taggar som ; slampa, slampig, bröst, snygg, brud, läcker, party osv på sina bilder (alla ord samtidigt alltså). Både text och bilder är relativt osmakliga, men det får hon ju göra som hon vill..

Men är taggarna till för något särskilt?:o
 
Sv: Instagram?

Om man trycker på taggen så kommer det upp flera bilder där folk har skrivit samma tagg. En gemensam nämnare liksom. Och man skriver taggarna själv. Sen varför man vill föreställa sig själv som slampa är inget jag kan svara på!
 
Sv: Instagram?

Måste fråga en sak här också. Hoppas det är ok.
Om någon skriver en tagg på min bild i kommentarsfältet. Visas den då för alla andra? Jag vill ju bara att de som följer mig ska se bilden. Inte massa andra (då hade jag ju taggat den själv)
 
Sv: Instagram?

Testa att trycka på taggen? Du borde då komma till en "tagg-sida" där även din bild syns, men den kommer ju inte upp i någon annans flöde.
 
Sv: Instagram?

Du kan ställa in dig själv som "privat användare" eller något åt det hållet och då syns dina bilder bara för dina följare.
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 250
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 122
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 675
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp