Bukefalos 28 år!

Intresserad av en populär och otroligt snygg kille

Han kanske är otroligt trött på tjejer som bara tycker han är sjukt snygg och endast vill prata(ligga;)) med honom för det.

Det blir så otroligt tråkigt att veta att ''dessa'' människor endast pratar med mig pga utseende.

Gå och prata med honom är det enda om du vill att det ska gå någonstans.Titta på håll leder ingenvart, stalka på FB leder ingenvart.
Det värsta som händer är att han säger Nej tack till ditt förslag om han vill göra något :)

Jag såg honom för första gången tillsammans med en tjej för två veckor sen.
Hon satt i hans knä och hon verkade vara jättekär i honom, de satt och kysstes himla mjukt och romantiskt och höll varandras händer osv, så jag kände mig ju tvungen att acceptera att det förmodligen var de två som hörde ihop.
Men i förrgår så märkte jag att han satt på samma sätt med någon annan tjej, som var precis lika förtjust i honom kysstes med honom på samma sätt.
Hur ska jag tolka det där?

Jag hoppas ju att han bara gjorde slut med den förra tjejen, men det känns ju lite som att han kanske hoppar mellan tjejer bara.
Jag är fortfarande väldigt intresserad av honom, men jag vill kunna känna att han går att lita på, fast vet inte hur jag ska göra det.
 
Om tjejer står på rad och väntar på sin tur är det nog svårt att hålla isg ifrån dom som ung och kåt.

Jag hade nog hoppat killar vecka till vecka om de stod på rad i mina skolår.

Jag måste bara fråga. VAD är du intresserad av?
 
Jag är en tjej på 18 år, och det är en ett år äldre kille på min skola som jag verkligen är svag för och som nog faktiskt är den snyggaste killen jag någonsin har sett.
Han är från Italien, är typ 190 cm lång (gissar jag i alla fall, han är längre än de flesta andra killar på skolan) och är väldigt bredaxlad och vältränad, och sen har han otroligt vackra ögon också, så det är verkligen helt omöjligt att hålla ögonen borta från honom när man ser honom.
Jag har försökt att flirta lite med honom på avstånd, fast lyckas bara se honom i ögonen i typ en sekund innan jag blir för generad - sen fortsätter jag stirra som hypnotiserat på honom direkt efteråt tills han typ verkar undra vad jag vill honom.
Han är utan tvekan medveten om att han ser brutalt bra ut, eftersom jag vet att han brukar vara modell och sen alltid blir uppraggad av tjejer så fort han är för sig själv (en del av dem har bett honom följa med på fester och liknande, och då vet man ju inte vad som händer).
Jag vet att många killar tycker att jag är snygg också, men jag har absolut inte samma status som den här killen.

Hur får man kontakt med en sån här kille, egentligen?
Jag vet att han är jättebra på matte (vilket gör honom ännu mer attraktiv) så jag har funderat på att be honom om hjälp med någonting i det (i enrum då, såklart), om det är en bra idé.
Säg att summan av alla positiva integraler är -1/12.
eller så går du fram och pratar med honom. Jag är jätteglad om en tjej pratar med mig. hände alldrig förrän jag fyllde 40 men efter det händer det i bland. och det värsta är att du kan få nej men bättre att veta det än att aldrig veta. Gå fram och prata. och han läser inte tankar
 
Om tjejer står på rad och väntar på sin tur är det nog svårt att hålla isg ifrån dom som ung och kåt.

Jag hade nog hoppat killar vecka till vecka om de stod på rad i mina skolår.

Jag måste bara fråga. VAD är du intresserad av?
Det är väl mycket hans utseende, men jag tycker att han verkar ha väldigt mycket charm också, jättevackert leende och verkar artig emot andra och så, och det är därför som jag har velat ta kontakt med honom.
Jag var nära att göra det strax innan jag såg honom med den där första tjejen, och nu känns det väldigt osäkert när jag har sett honom med två olika tjejer på kort tid

Jag är lite orolig för att han bara solar sig i tjejernas uppmärksamhet och träffar och dumpar dem en i taget.
Känns som det finns den risken.

Jag skulle väl förstås kunna försöka ta kontakt med honom och hoppas på det bästa, fast hade varit himla jobbigt om han dumpade mig efter bara nån vecka eller nåt.
 
Det är väl mycket hans utseende, men jag tycker att han verkar ha väldigt mycket charm också, jättevackert leende och verkar artig emot andra och så, och det är därför som jag har velat ta kontakt med honom.
Jag var nära att göra det strax innan jag såg honom med den där första tjejen, och nu känns det väldigt osäkert när jag har sett honom med två olika tjejer på kort tid

Jag är lite orolig för att han bara solar sig i tjejernas uppmärksamhet och träffar och dumpar dem en i taget.
Känns som det finns den risken.

Du verkar ha målat upp en bild av hur du tror att han är, vilka egenskaper han kan tänkas besitta och hur han beter sig mot människor utan att ens ha växlat ett ord med människan i fråga. Är du intresserad - ta kontakt! Sluta observera på håll.

Jag förstår att det kan kännas läskigt och självklart är det ingen som vill bli sårad, men blir du det så är han ändå inget att ha.
 
Det är väl mycket hans utseende, men jag tycker att han verkar ha väldigt mycket charm också, jättevackert leende och verkar artig emot andra och så, och det är därför som jag har velat ta kontakt med honom.
Jag var nära att göra det strax innan jag såg honom med den där första tjejen, och nu känns det väldigt osäkert när jag har sett honom med två olika tjejer på kort tid

Jag är lite orolig för att han bara solar sig i tjejernas uppmärksamhet och träffar och dumpar dem en i taget.
Känns som det finns den risken.
Jag blir otroligt avtänd av killar som har olika tjejer varje vecka.
Allt intresse jag haft bara, poof borta.

Det finns väl egentligen 3 scenarion.

1 du pratar med honom och lever lyckliga i alla era dagar.
2 du pratar och blir flavour of the month sen dumpas och hjärtesorg
3 du pratar och han inte är intresserad öht

Du kommer aldrig få reda på något om du inte faktiskt pratar med honom. Kanske vill han prata med dig men törs inte riktigt. Vem vet.

Killar som ser bra ut vet ofta om det och uttnyttjar det så mycket de kan.
Det gäller ju såklart inte alla, men av min erferenhet stämmer det bra.
 
Killar som ser bra ut vet ofta om det och uttnyttjar det så mycket de kan.
Det gäller ju såklart inte alla, men av min erferenhet stämmer det bra.
Typ att de blir uppraggade jämt, sen dejtar en tjej ett tag och så fort en annan tjej visar intresse så dumpar de förra tjejen eller är otrogen emot henne?
 
Typ att de blir uppraggade jämt, sen dejtar en tjej ett tag och så fort en annan tjej visar intresse så dumpar de förra tjejen eller är otrogen emot henne?
Enligt min erferenhet, ja.

Det är ju ofta första månaden med någon som är mest intressant även om det blir ett längre förhållande.

Har två snygga killkompisar som byter flickvän jämt och ständigt.
När någon av dessa flickvänner varit otroligt trevliga och sköna har jag frågat varför de gjort slut och svaret är ofta ''jag tröttnade''.

Det är ju inte säkert det stämmer med ''din'' kille såklart:)
 
Enligt min erferenhet, ja.

Det är ju ofta första månaden med någon som är mest intressant även om det blir ett längre förhållande.

Har två snygga killkompisar som byter flickvän jämt och ständigt.
När någon av dessa flickvänner varit otroligt trevliga och sköna har jag frågat varför de gjort slut och svaret är ofta ''jag tröttnade''.

Det är ju inte säkert det stämmer med ''din'' kille såklart:)
Nej, jag hoppas verkligen inte det.
Men jag tror att han nog förmodligen fortfarande är ihop med den där andra tjejen eftersom jag såg dom ganska nyligen, men kanske ska försöka flirta lite med honom ändå.
Jag har gett honom lite försiktiga leenden på avstånd några gånger och han ser ut att småle lite tillbaka i alla fall.
 
Nej, jag hoppas verkligen inte det.
Men jag tror att han nog förmodligen fortfarande är ihop med den där andra tjejen eftersom jag såg dom ganska nyligen, men kanske ska försöka flirta lite med honom ändå.
Jag har gett honom lite försiktiga leenden på avstånd några gånger och han ser ut att småle lite tillbaka i alla fall.
små le åt mig skulle aldrig funka, för otydlig signal.
 
Han kanske är otroligt trött på tjejer som bara tycker han är sjukt snygg och endast vill prata(ligga;)) med honom för det.

Det blir så otroligt tråkigt att veta att ''dessa'' människor endast pratar med mig pga utseende.
Mjo iofs, jag har hört från en kompis som är lite bekant med en av killens "ex" att hon tydligen ofta ville ha sex med honom flera gånger varenda dag, så han kanske kan tycka att det är lite jobbigt under en längre tid.
 
Mjo iofs, jag har hört från en kompis som är lite bekant med en av killens "ex" att hon tydligen ville ha sex med honom flera gånger varenda dag (typ tagit med killen in på nån skoltoalett eller följt med honom hem efter skolan och sånt), så han kanske kan tycka att det är lite jobbigt under en längre tid.

Men varför sitter du och spekulerar i vad han tycker och tänker? Lär känna honom och bilda dig en uppfattning istället för alla dessa funderingar. Det kanske är en osedvanlig rövhatt.

Själv tänder jag inte på självupptagenhet, men det är ju en smaksak.
 
Men varför sitter du och spekulerar i vad han tycker och tänker? Lär känna honom och bilda dig en uppfattning istället för alla dessa funderingar. Det kanske är en osedvanlig rövhatt.

Själv tänder jag inte på självupptagenhet, men det är ju en smaksak.
Är väl mest väldigt försiktig och tveksam bara, men är väl lika bra att försöka flirta med honom och se om jag kan få positiv respons, även om han redan har tjej.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 234
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 185
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 001
Senast: Kiwifrukt
·
Relationer Nu skriver jag en sånhär anonym relationstråd för jag behöver verkligen andra människors syn på saken... Jag har en kille sedan 3 år...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 746
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp