Bukefalos 28 år!

Invaderad av flugor!

Csillag

Trådstartare
På bara några dagar har vår lägenhet fyllts av flugor! Det är både små och stora.
Dom stora(stora som små husflugor) flyger bara runt, runt i mitten av vardagsrummet hela dagarna. Men dom små är överallt! Dom flyger upp i ansiktet på en när man tittar på tv, äter, sitter vid datorn osv. Jag blir galen och flyttar snart här ifrån! Det är inte bananflugor men i samma storlek.
Vi har inga sopor eller frukt som skulle locka hit dom. Men var kommer dom ifrån? :crazy: Går det att få bort dom på egen hand?
 
Sv: Invaderad av flugor!

De har kläckts någonstans i lgh så försök döda dem och hitta vad de kan ha kommit ifrån.
 
Sv: Invaderad av flugor!

häll ättika i typ diskho(bara skvätt över så låter du det vara så under natten) och ställ små koppar här å var på typ bänkar. det dödar dom på ett naffs.:p
 
Sv: Invaderad av flugor!

Saft eller något annat sött, lite vatten och så någon droppe diskmedel brukar fungera helt okej.
 
Sv: Invaderad av flugor!

De kanske kläckts mellan fönsterkarmarna, öppna fönstrena och kolla...
En gång när jag öppnade fönstrena hos mina föräldrar så vällde det ut flugor :yuck: de hade bott in sig mellan fönstret och karmen.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 352
Senast: dobbis
·
Hemmet Jag har en fråga angående min hyreslägenhet. Jag och min sambo flyttade från en lägenhet inne i centrum till en större lägenhet ute på...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 865
Senast: fejko
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 059
Senast: LelleLilla
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp