Irriterad???

J

Jempa77

Min varmblodsvalack, svänger på svansen när vi rider (som på sommaren när han viftar bort flugor) inte hela tiden och inte varje gång , undrar bara hur jag ska tolka det, är han irriterad över något? Öronen är spelande, men mest frammåt. Lite flummigt förklarat kanske:angel:


-Jempa
 
Sv: Irriterad???

Har du kollat att all utrustning är ren och sitter som den ska?
 
Sv: Irriterad???

hej, min travare viftar också på svansen när en del driver med skänklarna , han är väldigt pigg framåt annars men uppskattar inte allas skänklar , honom måste man rida med mjuka skänklar o rida med sätet istället , kanske är så med din också ?:)
 
Sv: Irriterad???

Min herre är ganska lat av naturen:angel: och kan vid ridning slå med svansen om jag "går" på honom,driver eller kräver lite med av honom när han ska arbetas med krav.


Mvh Arabizar
 

Liknande trådar

Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 097
Senast: iNHALE
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: slant98
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 493
Senast: tott
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 802
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilodagar för riktigt aktiva hundar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp