Ja, jag ska boka läkartid.

alazzi

Trådstartare
Har konstiga utslag sen lång tid. Nu har det blossat upp väldigt. Det kliar och läker inte.

Eftersom jag hatar att besöka läkare så har jag inte bokat tid än.
 

Bifogade filer

  • 20240324_074546.jpg
    20240324_074546.jpg
    203,6 KB · Visningar: 207
Det ser ut som att du kliat sönder ett av utslagen, så jag antar att de kliar ganska rejält?
Ligger "utslagen" i rad eller i typ "formationer" på kroppen så kan det mkt väl vara vägglöss.

Jag har ganska mkt problem med utslag och brukar testa ta antihistaminer för att se om det lägger sig.
 
Det ser ut som att du kliat sönder ett av utslagen, så jag antar att de kliar ganska rejält?
Ligger "utslagen" i rad eller i typ "formationer" på kroppen så kan det mkt väl vara vägglöss.

Jag har ganska mkt problem med utslag och brukar testa ta antihistaminer för att se om det lägger sig.
Inga formationer. Har på några olika platser bara. Tror att jag kliar på nätterna.

Testar hydrokortisonsalva.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Halkade i trappen förra veckan och skadade knät. Läkarens utlåtande blev skada på inre menisken. Har en tid för mrt röntgen på måndag...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
779
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 953
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 286
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp