Jacson Novarro Träns

För det första finns det betydligt billigare på andra ställen.

Jag har modellen med smalare nosgrimma, helt ok.
Den där modellen har en vääldigt bred nosgrimma.
 
Jag tycker att nosgrimman är lite väl bred men det beror på hur hästen ser ut i huvudet också. Fungerar bra i övrigt, hållbart och bra material till det priset.
 
det vet jag, men de va den bästa bilden ja hittade :)
mjo, att den är bred är bara bra, pållan har en tendens att se naken ut annars ;) kanske en vanesak
 
vilken färg har ni? hade tänkt mig det bruna eftersom sadlarna är bruna. hur är färgen? men vad är snyggast, vitt eller brunt foder?
 
Jag tycker att det är ett mycket bra träns för det priset. har en med bred nosgrimma men jag tycker inte den äör sååå bred att den ser klumig ut (min häst 168 cm och grovt byggd men med ett mycket vackert huvud)
 
bella101.jpg


Har ett likadant (på bilden)
Ej använt så mkt men det känns inte som det skulle vara superdåligt iaf! ;)
Nosgrimman är fint bred :D

bella105.jpg

Hittade en bättre bild
 
Hur kan man tycka att den är "vääldigt bred"? :confused: Så himla bred är den väl inte. Tycker att det är snyggt med bred nosgrimma. Själv har jag en som är 5 cm och den är skitsnygg! :D

P.S. Menade absolut inget illa i fall du skulle uppfatta det så. Blev bara lite förvånad att folk tycker att den är bred...D.S.
 
På min pålle satt det inte alls bra, ville inte forma sig efter nosen... Synd, för jag tycker det är jättesnyggt!
 
Har bara sett den i affären och uppfattade den som väldigt bred där.

Fint på grova hästar men mitt fullblod försvinner nästan i den smala varianten så det beror ju på häst.
 
Fint på grova hästar men mitt fullblod försvinner nästan i den smala varianten så det beror ju på häst.

Helt klart! Förstår vad du menar. Själv har jag bara haft halvblod med ganska rejäla huvuden och då är en bred nosgrimma supersnygg. Men min breda nosgrimma hade nog sett ganska lustig ut på syrrans fullblod. ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Denna bild är från Fagerbits, någon som vet vad det är för träns? Så fint!😍
Svar
3
· Visningar
416
Utrustning Hej! Jag är ny här och detta är mitt första ”inlägg”. Jag undrar om Hunter träns fortfarande säljs? Såna med platta nosgrimmor! Jag...
Svar
9
· Visningar
467
Senast: Kristall10
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
209
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp