Jacson ridbyxor nya vs gamla ?

gylle

Trådstartare
Jacson har ju bytt ägare och de har gjort en rejäl rantafej med kläderna bla är ju alla gamla ridbyxmodeller som funnits i massor av år nu borta och det har kommit en massa nya.
Jag älskar den gamla korall ridbyxan som är de skönaste brallorna man kan ha sitter nu och klurar efter att ha läst beskrivningarna på de nya är Cora möjligen samma byxa fast med lycra nere i benen ?
Typiskt finns det ingen affär i närheten som har deras ridbyxor så någon som har en aning ? Likadant är de i så fall likadana i storleken som tidigare ?
 
Sv: Jacson ridbyxor nya vs gamla ?

Har tyvärr ingen aning men tänker följa tråden då jag också saknar Jacson Korall o skulle bli jätteglad om jag hittade en "ersättare"!

Jag ska dock hålla utkik efter Cora och om jag hittar dem ska jag prova o återkomma med recension! :)
 
Sv: Jacson ridbyxor nya vs gamla ?

Jag hittade Cora i en webbshop som även hade några korall kvar (rosa 36 bara) men slängde iväg ett mail till dem om det möjligen är samma byxa och även fråga om hur storleken var i jämförelse, tänkte de har ju båda hemma och kan jämföra om det inte är samma byxa.
De hade dessutom precis nu rabatt på Cora så blir till att chansa och köpa ett par om de i alla fall är snarlika, behöver verkligen ett par nya nu. Återkommer när svaret har kommit.
 
Sv: Jacson ridbyxor nya vs gamla ?

Har fått svar och nej det är tyvärr inte samma. Cora skulle vara smalare vad de nu menar med det iom att korall också är en helt tajt modell ?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp