Jag är med barn!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

sisco

Hjälp, semestern var visst lite för bra för vårt förhållande så det blev en graviditet som resultat....
Nu är jag orolig för missfall :crazy: , andra fel på bäbisen, hur det ska bli och vilken barnvagn ska vi köpa?? :D :D

Vill inte säga ett ord till nån så jag berättar i cyberspace anonymt... ;) känns som jag vill tala om för alla men ändå inte....

Hur gjorde ni???

Beräknad bf 22 april förresten.
 
Sv: Jag är med barn!!!!

Grattis!

Försök att ta det lugnt och fundera inte så mycket på missfall, händer det så händer det, det finns inget du kan göra för att påverka det. Hur jobbigt det än är...
Det är en omställning att bli förälder, och det är helt normalt med en massa funderingar, prata med din partner och se vad han känner och tycker oxå. Barnvagn finns det flera trådar om så titta i dem! ;)
 
Sv: Jag är med barn!!!!

grattis till miraklet i magen.
tipsar om mer passande forum www.familjeliv.se där ställs alla möjliga frågor, dumma som icke dumma *skratt*
mitt tips: luuuuugn och njuuuuuuut...... barnvagn är något av en djungel.... själv blir det kanske ingen alls... :-)
 
Sv: Jag är med barn!!!!

berättade för nära och kära i v.12 sen har kompisar fått reda på det allt eftersom...
Kommer tillbaka till jobbet först nästa vecka i v.19 och då ska jag också på ul, är allt bra där så får de väl reda på det på jobbet.

Grattis för den delen!! :bump:
 
Sv: Jag är med barn!!!!

Tack alla!!
Jag ska nog tala om i v 12 jag med, om det kommer så långt, det verkar vara praxis. Missfallsrisken minskar väll efter denna vecka.

Jag återkommer nog i den här tråden med frågor längre fram, ingen mer som ska ha i april??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 416
Senast: Milosari
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 145
Övr. Barn Kan någon snälla hjälpa mig att förstå, för det känns aningens oklart detta. I början av hösten var min egen BM sjukskriven och jag fick...
2
Svar
31
· Visningar
2 275
Senast: Sedna
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 515
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp