Bukefalos 28 år!

Jag förstår inte?

Sv: Jag förstår inte?

Någon måste ändå betala maten de äter och de andra löpande kostnaderna.
 
Sv: Jag förstår inte?

Min sambo och jag har delad ekonomi så vi betalar i proportion till våra inkomster. Sedan har jag sagt att han inte behöver bekymra sig om hästarna, men självklart betalar han ju för mycket annat. Är mer lite ledsam över hans ibland otrevliga attityd gentemot hästarna, att de tar för mycket tid osv (trots att jag själv tycker att jag nu äntligen fått ihop det). Men det är en diskussion som inte hör hemma här, tycker jag. Så dottern har ju ingen förälder som intresserar sig för hästar, men jag finns ju som tur är ;)

Denna tråd har hjälpt mig mycket, vill jag bara ha sagt. Sedan är jag ju även en aning egoistisk i denna fråga, har tänkt utnyttja dottern som hästvakt när jag och sambon skaffar bebis. Men det är något hon gladeligen ställer upp på, har hon sagt :) Skämt åsido, är tacksam över att jag har ett intresse som kan vara till hjälp och uppmuntran för andra, men ibland behöver man verkligen skriva av sig.

Känns så skönt att detta löst sig.


//Ebba
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 599
Senast: Johannna1
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 577
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp