Bukefalos 28 år!

Jag går nog före i kön ;)

Sv: Jag går nog före i kön ;)

Gud det låter så fantastiskt mysigt! Du får mig att vilja ha barn! Nu går skam på torra land ;)

Stort grattis till den vackra pojken! :love:

Rasmus är än så länge helt underbar, i går kväll var han lite kiknig men somnade efter ca 2 timmar, klockan var väl runt 3 då, och vi vaknade inte först pappa kom och väkte oss strax innan kl 9 :angel:

Äter, sover, skiter och lyckas såklart i princip alltid att kissa på mig vid blöjbyte ;)

Idag har vi haft lite kalas
phpxtqam0.jpg


Och fick en massa kläder, en fin pyamas b.la och han har lite att växa i, det här är en stl. 50 ;)
phpjlllfh.jpg


Och kalas är bra, det enda jag gjort idag är att mata! Nu står mormor och morfar i köket och lagar mat!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Vilken fin pyjamas :)! Den växer han snart i, det går superfort nu i början, jag som hade så mycket i små storlekar och trodde att det ska räcka ett tag, jag har fått plocka ner allt upp till storlek 62..... Han spräcker nästan bodysarna som vi köpte för bara några veckor sedan....:angel:
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

ja gud ja, de går skitfort! Nova har typ inga kläder snart=)
Hade massor i storlek 50-56. en del i 62 å 68. et fåtal 74. nu har hon en del kläder i 62 men de mesta i 68. Hon önskar sig BARA KLÄDER i julklapp:angel:
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Smart ;)

I går lärde sig Rasmus suga på nappen och han är så nöjd, hellre att han snuttar på den än snuttar sönde rmina bröstvårtor. Och han är så nöjd.

Och jag verkligen njuter, i natt sov han nästan hela natten i sin vagga, vaknade till några gånger men då var de bara att ge honom nappen så somna han om.

Åt vid 01, sen vaknade han vid 06 å då fick han sova kvar i min säng och sen väkte jag honom vid 10:30 ;)
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Va skönt att han redan har så bra sovrutiner=) Så va Nova åxå. Fast dom första dagarna så väckte vi henne för att dom på bb sa att de max fick gå tre timmar mellan matningarna. Skitsnack tydligen... Men men..
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Åh den tårtan såg god ut :d
Rasmus är verkligen jättefin :love:
En av de sötaste bebisar jag sett!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Va härligt att höra att det går så bra! Han är för himla fin lille Rasmus!

Mer bilder!

Angående klädbye osv. Pax för första tjing på grod-pyamasen när han växt ur den. :angel: ( :D )
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Va härligt att höra att det går så bra! Han är för himla fin lille Rasmus!

Mer bilder!

Angående klädbye osv. Pax för första tjing på grod-pyamasen när han växt ur den. :angel: ( :D )

Varken människobebisen eller kattbebisen är till salu ;)

phphqqyli.jpg


Pyamasen är i stl. 50 och han kan ha fötterna i benen fortfarande, skönt så man slipper bli kall om fötterna!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Varken människobebisen eller kattbebisen är till salu ;)

phphqqyli.jpg


Pyamasen är i stl. 50 och han kan ha fötterna i benen fortfarande, skönt så man slipper bli kall om fötterna!

Åh vilken fin! (pyjamasen alltså:D)
Vart har du köpt den?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 938
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor
  • Trögt att sälja häst nu?

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp