Bukefalos 28 år!

Jag går nog före i kön ;)

Sv: Jag går nog före i kön ;)

Jättesöt :love:

Jag har också ett sug efter fler, och som tur är så är sambon med på de planerna, så det är nog lösbart!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Grattis till sötnosen!

Man vaddå, LYFTER HAN HUVVET REDAN??
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Han har vart jätte stark och stadig i nacken ända sen han föddes.
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Arvid också, han lyfter också på huvudet och vänder på det! :) Super bebisar!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Lägger man honom på mage på golver så "maskar" han sig framåt. Både jag och mina syskon och sambon har vart väldigt tidiga med att krypa, gå och cyckla. Jag var 4 månader när jag ställde mig upp själv första gången i spjälsängen, natten innan sov jag fortfarande i vaggan!! Tänk om jag klängt över kanten på den :eek:
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Bästisar

phpvpedke.jpg
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

ååh, :)
Får jag låna dem en dag ? :d
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Du kan få titta på dem;) Biggles vaktar honom hela tiden, tycker det rä väldigt jobbigt om man går iväg med Rasmus och när vi sover ligger han utanför sovrumsdörren och vaktar, följer med in i badrummet på natten när vi byter blöja och sen ligger han utanför sovrummsdörren tills vi går upp på morgonen.
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

:angel:

Min katt är lite sotis på att inte få all uppmärksamhet längre men nu har hon kommit på att matte faktiskt har 2 armar så hon får oxå plats i famnen :D Lillkissen är där Rasmus är hela tiden, och kolla så han spanat in Meduzas svans för å attakera ;)

php0i9a6t.jpg


phpwkzufd.jpg


Jag är sååå avis :love: Vill ju oxå få plats där bredvid!
phpahms1w.jpg
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Tänk vad tiden går fort, nu är han 1 månad redan, vuxit 7 cm på längden och lagt på sig 1,250 gram! Trotts att han kräks hela tiden, finns gott om mat i det här huset ;)

phphhat09.jpg


phpwrsbmh.jpg


Var hos BVC idag och de kolla vad han gör när han ligger på mage, och vad gör ungen som i vanliga fall mest skriker hemma när man lägger honom på mage? Jo han ställer sig på raka armar och huvudet högt och superstadigt och kollar sig omkring, personalen på BVC som idag var 3 st såg ut såhär :eek: och sa att sådär brukar de inte göra först de är 4,5 månad!

Gissa om morsan är stolt över sin prins :love:

(Jag reste mig upp själv när jag var 4 månader :angel: )
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 940
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp