Bukefalos 28 år!

Jag har blivit "mormor"!

K

Karamella

Jag har blivit \"mormor\"!

Nu har det kommit 1 unge! Den kom mellan klockan 24.30- 10.00 idag! Det är en Self Grey och troligen hane(?) (kommer att be om hjälp med könsbestämmningen då jag tycker att det är svårt att se på sånna här småttingar)
Den väger 140 g så det är en liten bamsing *pussinuss*
:banana: :bump: :rofl: :banana: :bump: :rofl:
 
Re: Jag har blivit \"mormor\"!

:love: Vilken härlig färg! Grattis!
 
Re: Jag har blivit \"mormor\"!

:love: Vilken härlig färg!
Jag får också en bebis imorgon! Eller ja, hon är född den 15/10. En liten teddy white/buffag/buff.:love:
 
Re: Jag har blivit \"mormor\"!

aha, sånna där föds med hår på dom?!
Den var fin :)
 
Re: Jag har blivit \"mormor\"!

Grattis den var en söt liten rackare :rofl: :banana:
 
Re: Jag har blivit \"mormor\"!

åh? en marsvinsbebbis! åhhh... *vill ha* :love:
 
Re: Jag har blivit \"mormor\"!

Alexisus ~ Gud vad söt din Kosmo är :love: Gillar cream färgen. Hittade en supersöt creamfärgad hona på ett zoo en gång som jag tänkte köpa, men hon var redan tingad :cry:
 

Liknande trådar

Hästhantering (Vill börja med att säga att den som vill kalla mig dum, naiv och okunnig förstås får göra det, men eftersom jag just nu 1. är lite nere...
2
Svar
26
· Visningar
5 298
Senast: annan1
·
Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
1 909
Senast: Yrja
·
L
Avel Har ett prestationsto som nyss är inköpt för att producera den ultimata hopphästen .:bump: Den tänkta avkomman ska om inte...
Svar
1
· Visningar
1 209
Senast: Laahra
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp