Jag och BARNET ska till Götlaborg!

Hårsnoddar på byxorna? Check! :up:

Så fixar du stilen

Håret: Ska antingen vara färgat vitt eller svart. Föna och använd plattång för att hela håret ska bli rakt. Få till spretig-heten med vax - men det måste vara "billiga" märken som d:fi eller dax wax.
Ansiktet: Brun utan sol, brunkräm eller foundation. Det gör inget om det blir ränder eller flammigt, allt är tillåtet.
Munnen: Ett lager med Idominsalva gör läpparna fylliga och rosa.
Ögonen: Ett par solbrillor får gärna sitta på jämt.
Jeans: Byxorna ska vara av märket Evisu jeans. Går helst i tygskor,
Tofsar:3- 20 snoddar, gärna i olika färger som sätts längs med smalbenen så att byxorna kläms åt.
exempelvis från Fred Perry.
Strumpor: Antingen vita tubsockor från Intersport, eller halva små strumpor.
 
Chill. Här finns fullt av goa gubbar som kommer att ta hand om dig och BARNET (fast det heter ONGEN här), vi älskar att hjälpa flyktingar från Fjollträsk.

Ställ bara ONGEN till vänster om dig i rulltrappan så smälter ni in (och får samtidigt flasha lite av det enda kulturarv ni nollåttor verka ha när du högljutt tillrättavisar ONGEN).
 
Just ja, glömde ju även att informera om att alls meningar bör inledas med "ööööh!""

Så när du tilltalar någon @Mammas och mot all förmodan är osäker på om en heter Glenn, så funkar det är alltid med "öööööh, dô!!"

Är någon rolig och du vill ge en komplimang det lämpligt att säga "ööööh, duuu e la för gooo"
 
Chill. Här finns fullt av goa gubbar som kommer att ta hand om dig och BARNET (fast det heter ONGEN här), vi älskar att hjälpa flyktingar från Fjollträsk.

Ställ bara ONGEN till vänster om dig i rulltrappan så smälter ni in (och får samtidigt flasha lite av det enda kulturarv ni nollåttor verka ha när du högljutt tillrättavisar ONGEN).

Ja, att skämma ut mitt BAR... jag menar min ONGE är det enda jag är riktigt bra på här i livet. Och åka rulltrappa!

Har ni mammutas som driver dem? :)
 
Just ja, glömde ju även att informera om att alls meningar bör inledas med "ööööh!""

Så när du tilltalar någon @Mammas och mot all förmodan är osäker på om en heter Glenn, så funkar det är alltid med "öööööh, dô!!"

Är någon rolig och du vill ge en komplimang det lämpligt att säga "ööööh, duuu e la för gooo"

Behöver jag säga något annat än "ööööh!" eller går det att safe med att bara uttrycka lite gutturala ljud såhär hipp som happ?
 
Pfft, äta är för lewsers!

Jag ska äta vitlökssmör och rå fisk till middag idag, innan jag kommer och hämtar dig med min "bil" (alltså en sådan där som flintstenarna har). Sen när vi ses kommer jag att utstöta ett långt "ÖÖÖÖÖÖHHH" för att jag är så glad över att få träffa någon AUSUM typ från storstan! :D
 
Jag ska äta vitlökssmör och rå fisk till middag idag, innan jag kommer och hämtar dig med min "bil" (alltså en sådan där som flintstenarna har). Sen när vi ses kommer jag att utstöta ett långt "ÖÖÖÖÖÖHHH" för att jag är så glad över att få träffa någon AUSUM typ från storstan! :D

Åh, det är precis vad jag alltid drömt om! :love: Läser du mina tankar - igen? :cautious:
 
Är hos min pappa, vi ska hälsa på mamma på sjukhuset. Han började just berätta om några BARN han brukar se på gården så jag hoppades få höra ONGAR liksom I REALTID! Men han sa BARN :(

Han har nog sett för mycket på den där vänstervridna tv-n med rikssvenska :(
 
Är hos min pappa, vi ska hälsa på mamma på sjukhuset. Han började just berätta om några BARN han brukar se på gården så jag hoppades få höra ONGAR liksom I REALTID! Men han sa BARN :(

Han har nog sett för mycket på den där vänstervridna tv-n med rikssvenska :(

Och du ba "Barn? Lada? Varför har ni LADOR på gården? Och varför ser du dem bara ibland? Behöver du gå till en optiker?"
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp