Bukefalos 28 år!

Jag smälter

marieka

Trådstartare
:love: Tuffing fick småttingar inatt. Jag är en stolt mormor :bump:
341004197KJvGxn_ph.jpg


Preliminära namn är Asterix o Obelix.
 
Sv: Jag smälter

det är 2 raser. Tuffing är chihuahua/ tib. spaniel och pappan är renrasig chihuahua.
 
Sv: Jag smälter

högerklicka på bilden och välj egenskaper, kopiera addressen och ta bort http:// och öppna i ett nytt fönster.
 
Sv: Jag smälter

Naaaw älskar Chihuahuor :p hehe blir lite knepigt med stavningen där :p tihi...jätte sööta :love:
 
Sv: Jag smälter

GRATTIS!!!! De är ju bara sååå :love: :love: :love: :love:
Hur ska du klara att skiljas från de små härliga gossarna???
Man blir ju kär :D
 
Sv: Jag smälter

Tuffing är ju bara så söt!!!!! Ser ut som hon trivs att vara mamma.
 
Sv: Jag smälter

NÄÄÄ, jag kan inte se. Kan du inte sätta ut bilderna på photobucket - enkelt och synligt för alla. :mad: :mad:
 
Sv: Jag smälter

Testade bara men såg att bilden kom upp!!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jag smälter

det funkar om du tar bort http:// och sedan trycker "enter". eller en enklare variant, lägg till ett mellanslag efter adressen och tryck sedan enter. plättlätt.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 612
Senast: Vovve
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 753
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp