Bukefalos 28 år!

Jag smälter

Sv: Jag smälter

NEJ !!! Det funkar inte med att ta bort http:// !!! Har aldrig gjort det !!
Jag blir så jäkla irriterad på alla sådana länkar !
Provade med ett mellanslag efter adressen också men det funkar INTE !

Förlåt min ton ;-)
 
Sv: Jag smälter

Funkade utmärkt för mig att ta bort http://, men det var inte mitt problem... mitt problem var att jag inte såg några länkar, utöver den cillamuffins skrev i inlägget precis efter mitt :)

Vad som är intressant är att jag efter detta inlägget skrevs helt plötsligt såg den första bilden, vilket jag inte gjort innan o_O
 
Sv: Jag smälter

varför snälla svara mig VARFÖR du avlar blandras spec då det är chihuahua i som just nu är den rasen som far mest illa? VARFÖR? kanske jag ska börja para min vavvahanne som är krypt med en massa tikar till höger och vänster, för pengar skulle jag säkerligen få.... fy fan... moral någon?
 
Sv: Jag smälter

filiduttan skrev:
varför snälla svara mig VARFÖR du avlar blandras spec då det är chihuahua i som just nu är den rasen som far mest illa? VARFÖR? kanske jag ska börja para min vavvahanne som är krypt med en massa tikar till höger och vänster, för pengar skulle jag säkerligen få.... fy fan... moral någon?
krypt? svär på du om det får dig att må bättre.
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 953
Senast: Rosett
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 011
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp