Bukefalos 28 år!

Jag tycker att radannonserna var bättre förr

B

benjamin

Inget ont mot "annons direkt" men det var bättre när annonseringen var på bukefalos. Gunnar tänker inte möjligen gå tillbaka till egna annonseringssidor igen?
 
Sv: Jag tycker att radannonserna var bättre förr

Håller med även om jag förstår om inte Gunnar orkar ta itu med det, det är ju rätt många annonser som måste ta sbort för att dom sätts fel (ofta medvetet också). Men dom som har det nu är inte speciellt duktiga på att ändra.
 
Sv: Jag tycker att radannonserna var bättre förr

Jag haller ocksa med!! Det har blivit alldeles for kommersialiserat som det ar nu tycker jag.
Men jag forstar om Gunnar varken har tid eller ork att sitta och rensa och kolla annonserna.
 
Sv: Jag tycker att radannonserna var bättre förr

Jag håller faktiskt oxå med där.
Annonsdirekt är inte alls lika bra, och det är lixom "rörigt" på nått vis. Och folk sätter annonser härs å tvärs och admin ändrar inte.
Det är irriterande.

Sen att bilder å sånt inte fungerar som det ska är ju en annan femma.

Nej hit med det gamla annonssystemet, då kunde man oxå skicka annonslänk till kompisar på msn, skitbra! :bump:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
435
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 378
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 554
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp