Bukefalos 28 år!

Jag undrar..

Z

Zandra_91

vad man egentligen gör i distans. Ja, jag har ju fattat så långt att araber ofta är med, men vad GÖR man egentligen..?? Jag förstår att det är en lite konstig fråga, men som man säger. Frågar man inget, får man ingenting veta..

"Ha det så kul och mysigt som möjligt med din häst, det kan vara över på mindre än fem sekunder..!!"

:rofl:
 
Man rider helt enkelt långt. Distans är som ett maratonlopp. Det finns distanser alltifrån pröva på på kanske 2 mil till den längsta distansen på 16 mil. Allt rids oftast under en dag. Rids på en markerad bana ut i skog och mark och man rider ofta slingor och återvänder till en och samma veterinärgrind för besiktning och vila.
Hälsning Maja
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: tanten
·
L
Mat Först så förlåt om dethär är en lite konstig fråga! Men jag bara skulle tycka att det var intresant att veta hur andra tycker. Men om ni...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
7 413
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 219
Senast: 95johsv
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 290
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp