Jag vill köpa tillbaka min häst *långt*

Sv: Jag vill köpa tillbaka min häst *långt*

Hon sa visserligen inte tvärnej, men hon var inte helt med på mina noter. Men nu ska hur som helst föräldrarna åka på semester i två veckor så det är inget att prata mer om just nu.

Jag försöker fundera ut ett alternativ till att flytta hem till föräldrarna, men jag bor nästan så billigt som det går just nu.
Jag kommer öht inte ta upp detta med ägarna förrän jag har allt praktiskt klart.
 
Sv: Jag vill köpa tillbaka min häst *långt*

Hoppas de löser sig på bästa sätt för dig i alla fall :) Uppdatering är önskvärt ;)
 
Sv: Jag vill köpa tillbaka min häst *långt*

jag har inte råd att bo kvar i min lägenhet och ha en häst, och hade därför nehövt flytta hem till föräldrarna.

Eme_liie: Hon sa något om att vara realistisk, jag kanske kommer börja jobba mer. Och att jag egentligen inte vill flytta hem och att jag måste försöka gå vidare nu,

Som mamma själv har jag full förståelse för din mammas inställning i saken.
 
Sv: Jag vill köpa tillbaka min häst *långt*

Som mamma själv har jag full förståelse för din mammas inställning i saken.

Exakt vad jag hade tänkt skriva.

Trots att jag själv har en häst, hade jag inte särskilt gärna sett att barnen flyttade hem igen för att kunna ha häst. Någon gång måste de ju själva reda ut sina liv, inte falla tillbaka på föräldrarnas resurser så fort något händer.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 464
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
656
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 127
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 053
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp