Västeråsträffstråden

Om någon åker förbi uppsala/ultuna på vägen dit och har lust att hämta upp mig så hänger jag gärna på.

Min bil har förmodligen en fjäder som är trasig så verkstan vill inte att vi kör bilen och tyvärr hade de inte tid i närtid alls.
 
Om någon åker förbi uppsala/ultuna på vägen dit och har lust att hämta upp mig så hänger jag gärna på.

Min bil har förmodligen en fjäder som är trasig så verkstan vill inte att vi kör bilen och tyvärr hade de inte tid i närtid alls.
Men jisses, att inte få tid för en fjäder på över en månad.
Hade inte stått ut!
 
Jag återkommer i dagarna och ser om vi kan hitta något datum som passar.
Firar makens 50 årsdag idag, så lite emotionell och all over the place just nu.
 
Nu har jag kikat igenom vad ni skrivit. Det vore ju bra med ett datum när så många som möjligt kan. Men när @Cattis_E kan, kan inte @tanten. Hur gör vi? Jag skulle iofs kunna sista helgen i april också om det passar bättre?
 
Nu har jag kikat igenom vad ni skrivit. Det vore ju bra med ett datum när så många som möjligt kan. Men när @Cattis_E kan, kan inte @tanten. Hur gör vi? Jag skulle iofs kunna sista helgen i april också om det passar bättre?
Jobbar tyvärr sista helgen i April.
Det är inte alltid möjligt att hitta en helg alla kan 🙈.
Kör utan mig?

Vet inte heller vad för begränsning tanten hade 5/5?
För det är väl ungefär enda gången vi kanske kunde samtidigt?
Kommer några hit den 4e, därav att jag inte kan då, vilket ökar chansen att jag kan den 5e en del.

Känner jag maken rätt är det inga överraskningar eller kommer planeras något som hindrar den 5e egentligen, jag kan luska i det om det skulle bli den dagen.

Jag tänker att kan jag inte komma ses vi väl fler gånger.
Det blir så ibland när man jobbar helg.
Med 12h pass så fixar jag inte annat än typ jobba och mocka när jag har jobbhelg.
 
Återkommer med mina datum i listan
Väntar på veterinär här, sårskada, troligen inte så illa, kanske inte ens sys.
Kunde gått mkt värre med människor och shettis.
Men de datum jag skrivit förut inkl 5e är de enda jag kan om nån vill uppdatera.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
503
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 012
Senast: tanten
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
412
Senast: starcraft
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 186
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp