Javascritfel

Lobelia

Trådstartare
Är det någon mer som de senaste dagarna fått javascript fel i tid och otid + att det blir svårigheter att posta.

Jag funderar om det är något lokalt problem eller något med Buke. Det händer aldrig på andra sidor.
 
Kanske något knas som sparats i din webbläsar-cache?
Jag har inte sett några sådana problem.
 
Kanske något knas som sparats i din webbläsar-cache?
Jag har inte sett några sådana problem.
Har inte tänkt på att tömma javacachen, annars så är felet i både IE och chrome. Tänkte mest veta om det var något känt så jag inte slår huvudet i väggen med felsökning.
 
Det är skumt att felet finns i två olika webbläsare. Ska se om jag kan tvinga en cache-uppdatering från servern.
 
Det är skumt att felet finns i två olika webbläsare. Ska se om jag kan tvinga en cache-uppdatering från servern.
Jo jag blev lite förvånad när jag bytte läsare som alternativ till omstart (och nej omstart hjälpte lite). Skäms lite för att jag inte tänkte på javacachen, den borde jag givit mig på direkt. Det verkar som det fungerar, jag borde ha fått fel vid det här laget.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 211
Senast: Fiorano
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
548
Senast: MJLee
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 448
Senast: sjoberga
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 821
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp