Julklappstips 2021

Astrid1

Trådstartare
Hej på er!
Någon mer än jag som börjar få julkänsla?? Jag ÄLSKAR julen och vill verkligen vara en person som är bra på att hitta på en massa roliga julklappar, men icke... Har verkligen inga idéer som jag inte redan kört på tidigare år, så jag tänker att jag skapar en tråd där vi kan hjälpas åt lite. :) Någon som har någon bra idé eller behöver tips till någon speciell ålder/något speciellt intresse? :) Själv tar jag mer än gärna emot lite idéer för julklappar till 11-årig kille med spel och handboll som intresse, det ända han önskat sig är en musplatta och alla kan ju inte ge honom det... Julklappstips till mamma, 44 år med träningsintresse fast som redan äger väldigt mycket träningskläder, uppskattas också!
Hoppas tråden kommer till användning!
/Astrid
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 342
Senast: QueenLilith
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 279
Hundavel & Ras Så, det finns ju en sökfunktion men det är så klart roligare att skapa en helt egen individuell tråd som handlar om bara mig och mitt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 479
Senast: Takire
·
Äldre Nu börjar ångesten komma krypande och jag hatar att känna såhär varje år. Mina föräldrar är skilda sen ca 30 år tillbaka, de har två...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp