Bukefalos 28 år!

"Kallt" i halsen.

MittNyaJag

Trådstartare
Halsbränna och sura uppstötningar har man ju hört är mer regel än undantag vid en graviditet. Nu har jag taskig koll på hur något av det känns eller om det rent av är samma sak.
Jag tror inte det är det jag "drabbats" av i vilket fall, men jag får som en ilande "kall" känsla i halsen emellanåt. Inte jätteofta men ibland. Jag har inte räknat ut något samband mellan tillfällena det händer. Det blir inte riktigt tungt att andas men det känns väldigt konstigt och för att andas vill jag gärna "sträcka ut" halsen så luftvägarna blir "raka".
Kan det vara någonting som kommer av graviditeten eller ska jag istället skylla på förkylningen som aldrig vill bryta ut/försvinna riktigt?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ För två veckor sen, drygt, var jag magsjuk. Spydde inget, snabbt övergående, men var matt dagen efter självklart. två dagar senare går...
Svar
5
· Visningar
8 260
Senast: nyttnick
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 157
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Börjar med att varna om gnälltråd, jag upptäckte precis hur rädd jag verkligen är för det här nya steget. I våras upptäckte jag och...
2
Svar
27
· Visningar
2 405
Senast: Naggur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp