Bukefalos 28 år!

Kan denna hästen ha ett rundsytt träns med bred nosgrimma?

MM

Trådstartare
Vad tror ni?

Har hittat ett rundsytt träns med rätt bred nosgrimma. 2,5-3 fingerbredder kanske, inte mer. Eller blir det för mycket?

img_20140405_144114_53400f299606ee133526bab3.jpg


dscn4792_53308b65e087c34c6f356d11.jpg


Det är på nätet av en privatperson jag hittat det som kan inte köpa och prova det.
 
Sv: Kan denna hästen ha ett rundsytt träns med bred nosgrimma?

Köp det!
Kan du inte ha det så köper jag det av dig ;)
 
Sv: Kan denna hästen ha ett rundsytt träns med bred nosgrimma?

Säger du det så är det ju bara att tuta och köra :D
Det är storlek ponny.
 
Sv: Kan denna hästen ha ett rundsytt träns med bred nosgrimma?

Jag tycker det är synd, han har så vackert huvud. Hade inte velat dölja med för tjocka remmar.
 
Sv: Kan denna hästen ha ett rundsytt träns med bred nosgrimma?

Kanon ju! Min är på gränsen mellan ponny och cob så det är lugnt ;)
 
Sv: Kan denna hästen ha ett rundsytt träns med bred nosgrimma?

Jag tycker det är synd, han har så vackert huvud. Hade inte velat dölja med för tjocka remmar.

håller med, hade helst sett ett smalt enkelt träns med ev ngn tunn dekor söm på den.

ok med rundsytt men inte en så bred nosgrimma :cautious: kommer lilla ponnyn försvinna i ju;)
 
Sv: Kan denna hästen ha ett rundsytt träns med bred nosgrimma?

Ni har nog rätt. Tvekade på om det kunde ta över hans huvud för mycket.
Hade tänkt ha det till vardags och hitta ett tunnare till utställning. Har planerat att vara med på en hel drös i sommar så håller på att leta efter det också.
Hans nuvarande funkar men tänkte om det fanns något extra fint till just utställningar.
 
Sv: Kan denna hästen ha ett rundsytt träns med bred nosgrimma?

Jag tycker också han är fin i tunna remmar, fast iofs är jag mer förtjust i det överlag. Kanske en huntermodell med platt nosgrimma hade passat honom fint.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 210
Utrustning Nu har jag för 3e gången på lite över 3 år blivit lurad på ett rundsytt brunt träns från 3 olika svenska nätaffärer... 👿🤬😡 Så finns det...
Svar
13
· Visningar
1 114
Senast: palle
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 780
Senast: Mogge
·
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 121

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp