Bukefalos 28 år!

Kan detta stämma? (fp, deltidsjobb, semester)

Sv: Kan detta stämma? (fp, deltidsjobb, semester)

Då tar jag lite mer fp och lite mindre semester i sommar helt enkelt! Jag skall ju som sagt gå upp till 100% (eller iaf nästan) i augusti, så det blir väl bra då antar jag :).

Så kan man ju också göra. Så kan du ta ut "hela" semesterdagar i augusti eller senare!
 
Sv: Kan detta stämma? (fp, deltidsjobb, semester)

Reglerna är verkligen skumma egentligen, just att om jag går upp på heltid INNAN semestern så får jag mer ... jaja, jag bestämde mig för att ta ut bara hälften av semesterdagarna, så har jag hälften kvar till runt jul och sånt. Så tar jag föräldradagar istället :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Anonymt konto, vet någon vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. Jag har varit sjukskriven på heltid i fyra veckor p.g.a...
Svar
3
· Visningar
1 885
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Hej! Om ni har blivit besviken på genomfört medarbetarsamtal och lönesamtal, hur har ni fått tillväga då? Om ni är chefer, hur agerar ni...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
18 611
Senast: Breaktown
·
Äldre Jag närmar sig dag 180 i sjukförsäkringen och kontrollfreaket i mig vill veta vad som gäller, men då jag är lite mosig i huvudet tänkte...
2
Svar
26
· Visningar
3 375
Senast: Magiana
·
Gravid - 1år Sitter och försöker läsa på hur det funkar om jag skulle behöva vara hemma mer innan BF pga. foglossning eller så. Så som jag förstått...
Svar
13
· Visningar
2 664
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp