Kan inte vara ensam!

P

ponnymorsa

Min ena dotters ponny ska gå i liten hage i 3 v. p.g.a hältbeh. i kotor fram. Direkt efter hon ätit upp gick hon rakt genom staketet till den andra ponnyn. Har nu låtit dem gå tillsammans och då är hon lugn. MEN..när min andra dotter ska rida sin ponny, åka iväg och träna och om några v tävla, vad gör vi då. Första 3 dag efter beh. stod hon på box och är sen dess helt tokig när hon blir ensam. Vandrar runt, skriker och reser sig lite men tar sig ändå tid att äta. Jag har varit där som sällskap, har satt dit en radio, gett mat. Hon har box m halvdörr ut. Vad gör jag? Ska jag prova att lämna henne, ska jag stänga överdörren, SNÄLLA! Ge oss råd.:confused:
 
Sv: Kan inte vara ensam!

Det är verkligen jätte jobbigt när det blir så där .
Jag har själv en häst som inte kan vara ensam.
Det fungerar dock IBLAND om jag stänger igen hela boxen, dvs även övre luckan, har du en sån så prova det .

Jag köpte även en liten sällskapshäst till henne, så plötsligt var det 3 hästar !

Hej från hambo
 
Sv: Kan inte vara ensam!

Det är verkligen jätte jobbigt när det blir så där .
Jag har själv en häst som inte kan vara ensam.
Det fungerar dock IBLAND om jag stänger igen hela boxen, dvs även övre luckan, har du en sån så prova det .

Jag köpte även en liten sällskapshäst till henne, så plötsligt var det 3 hästar !

Hej från hambo

:D Så man får fler hästar på gården , känner igen mig,,, från två hästar så plötsligt har man tre bara så där:D
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 951
Senast: Stereo
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 155
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 340
Senast: MML
·
Anläggning Jag har en kanske lite löjlig fråga men den har gnagt på mig ett tag nu och jag börjar fundera på att flytta på min häst. Jag hyr in min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
13 766
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp