Bukefalos 28 år!

Kanin present

Moacaro

Trådstartare
lite udda fråga men vad kan man ge en kanin i present. Min kanin går lös ute, har leksaker, tunnlar, hinder, sele, 4 burar, "godisboll", går lös inne, en egen säng, hylla, borstar, en katt och hund kompis, till och med kläder och hon får alltid något på jul och när hon fyller år så vad kan man ge en kanin som har allt? Hon är väldigt svartsjuk så om hon bara får godis tar hon andras presenter eller stör oss ända tills hon får sin "riktiga" present. Vad kan passa min söta, svartsjuka lilla diva?
 
lite udda fråga men vad kan man ge en kanin i present. Min kanin går lös ute, har leksaker, tunnlar, hinder, sele, 4 burar, "godisboll", går lös inne, en egen säng, hylla, borstar, en katt och hund kompis, till och med kläder och hon får alltid något på jul och när hon fyller år så vad kan man ge en kanin som har allt? Hon är väldigt svartsjuk så om hon bara får godis tar hon andras presenter eller stör oss ända tills hon får sin "riktiga" present. Vad kan passa min söta, svartsjuka lilla diva?

En meningsfull fritidsaktivitet kanske? Modern dans, simskola, måla kroki?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 260
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 590
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 736
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund Hjälp! Vi har en dvärgschnauzer, en tik som är 1,5 år och hon är världens bästa hund, såklart. Otroligt lättlärd, glad och lekfull och...
Svar
8
· Visningar
2 462
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp