Bukefalos 28 år!

katt bilder!

Sv: katt bilder!

88478_1200168073.jpg

16977_1200168303.jpg

35742_1200168557.jpg



Min fina Tussie , visst är hon ursöt ?!:love:
 
Sv: katt bilder!

sen har vi Little Nicky, avkomma till föregående.
till vardags kallad Emelie

mestmissar224.jpg


med sina syskon:
ribbons023.jpg



sen kan vi ju presentera mammas katt Pikachu, när vi ändå är igång:
P1070035.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: katt bilder!

sen har jag även en katt vid namn Grace Kelly, men hon bor hos min farmor i väntan på att vårt hus blir klart:
IMG_06121.jpg

har inga nyare bilder, men hon är dryga halvåret gammal nu. ser ut som en hårig köttbulle ungefär :D
 
Sv: katt bilder!

September07032.jpg


Men sötast i sta´n - och vilken underbar färg. Vill ha:love:
Nästa katt blir nog en röd, har bara lyckats få svartvita hittills... 3 st av 3 möjliga, lite enformigt :smirk:
Här en bild på hankatten Bagheera som är vanlig bondkatt men ganska fotogenique ändå... Lilla lurviga Klara har redan varit med tidigare i tråden.

picture.aspx
 
Sv: katt bilder!

Och bilden med katterna som höll om varandra när de sov ihop alla 3 - snacka om myspys. Kul bild!

Ny bild på Bagheera på matbänken fast när han var liten. Nu är han snart 8 år - hu, vad tiden går...

picture.aspx
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: katt bilder!

Hehe tack så mycket, är mycket glad att jag har dem :)
Jo hon är helt underbar Zorba, väldigt gosig och alltid med :love: Dock såg jag att jag skrivit fel. Född -06 är hon ju :D
 
Sv: katt bilder!

Vilken vacker katt! :love:

Smirnoff en svart långhårig bondkatt. Här har han just fått sig ett bad och är jättelycklig! :angel:



Och Lilly den andra missen. Vi håller på att flytta så hon ville nog vara säker på att vi kommer ihåg att packa ner henne också! :D



Slänger in en till bild på Smirre där han ser lite mer normal ut! Sover med våran valpis.

 
Senast ändrad:
Sv: katt bilder!

Inga roliga bilder men de kanske duger i alla fall ? :)

Min katt eller ja familjens men hon köptes till mig (bor hos mina föräldrar) :)

Smulan, född 2001
Smulan36spec.jpg


Smulan66.jpg


Den dagen jag inte håller på med hundutställningar längre blir det en katt igen, dock en långhårig :love:
 
Sv: katt bilder!

Här är min katt Minus:

Utan huvud.. :eek:
14033000.jpg


Snott syrrans (Hundens) korg:
12888870.jpg


14033002.jpg


Har en (3st)till sötnos(ar) hemma nu men inte hunnit på bilder på dom än.. Ska försöka fixa det så fort jag kan..
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
610
Senast: Freazer
·
Katthälsa Hej, är det nån som vet nåt man kan kleta på ett bandage så katten inte slickar eller biter på det? Tänker det finns antibit för hästar.
Svar
12
· Visningar
667
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 921
Senast: cirkus
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp