Bukefalos 28 år!

katt bilder!

Sv: katt bilder!

tackar:bow:

jag har haft katt i hela mitt liv o har aldrig varit med om att någon ahr suttit så tidigare.

din kisse var oxå jätte söt

Såå söt=)Så sitter min kisse minst två gånger om dagen, när hon ska kolla in nåt som är intressant, men som man iiinte riktigt vågar gå för nära;)
 
Sv: katt bilder!

Vilken lurvig gosis. Min ena e också lurvig men svart och vit. Hon heter Klara och är 16 år. Här väntar hon på att middagen ska serveras...
picture.aspx


Datamus? DataMUS?!? Var är den lilla godbiten ni datanördar babblar om? undrar Klara som stirrat på datorn i en halvtimme.
picture.aspx

Tack, Söt Kisse.:love:
Fler bilder på Kit & hans bror http://s231.photobucket.com/albums/ee237/Missel88/Kit och Pipen/

Detta är deras mamma Misan, skogis
P1010053.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: katt bilder!

Oj, mamman var också jättefin! Vår Klara är 16 nu och har slutat vilja vara ute om det inte är vackert väder och varmt. Bekvämt att få maten serverad närhelst man säger till också...

Vi har en svartvit hane oxå men han är vanlig bondkatt. Fast ganska vacker och ståtlig ändå. Lägger in några bilder på honom också. Vi som alltid varit hundfolk i familjen har nu upptäckt att katter är oumbärliga små varelser med mycket stor integritet.

Skulle lagt in bilder men det strulade. Återkommer senare om det löser sig...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: katt bilder!

Oj, mamman var också jättefin! Vår Klara är 16 nu och har slutat vilja vara ute om det inte är vackert väder och varmt. Bekvämt att få maten serverad närhelst man säger till också...

Vi har en svartvit hane oxå men han är vanlig bondkatt. Fast ganska vacker och ståtlig ändå. Lägger in några bilder på honom också. Vi som alltid varit hundfolk i familjen har nu upptäckt att katter är oumbärliga små varelser med mycket stor integritet.

Skulle lagt in bilder men det strulade. Återkommer senare om det löser sig...

Ok, kolla sen. Vi hade hundar innan vi skaffade katt. Nu har vi 3 hundar & 5 katter. Vår lille tog jag hem från skolan, pappa var emot det i början. Men bor man på landet där de kan springa ut o in som de vill så vad gör det.
Vår lilla Sylvester nu 9 mån.

Liten
DSC00025.jpg


Stor
2007-11-05005.jpg
 
Sv: katt bilder!

Varmblod_lover

Ja men inte helt ren. Han e lite gott o blandat-.

mamma e norskskogskatt perser o bondkatt;)

Pappa e samma sorter men lite mer bondkatt


Men mammas storkis e fin ändå fast ha e blandras.

De är halvsyskon mina kisar det kan man inte tro
 
Sv: katt bilder!

Till Alla..
super söt kissar ni har och väldigt roliga:D
har ni flera bilder så bara lägg in. alltid lika kul med djur som hitta på hyss:rofl:
 
Sv: katt bilder!

knapp

Klickbara bilder

En av kattungarna som blivit stor och flyttat till grannhuset.
Idag såld.
Vår katt Truls, mamma till kattungarna, vilar.
Vår andra katt Zazza.
Zazza igen.
 
Senast ändrad:
Sv: katt bilder!

Får vi också visa upp oss?
Mina fyra katter:

Xzena född -05
Xzenajuni-06.jpg


Zelene född -06
20071225010.jpg


Zorba född -07
Zorba-072.jpg


Zeke född -07
Zeke5mn.jpg
 
Sv: katt bilder!

självklart får ni visa upp er, alla är välkommna:D
va fina katter du har:love:
jag är helt såld i Zorba född -07. det ser ut som grädde på nosen, jätte söt:D
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
610
Senast: Freazer
·
Katthälsa Hej, är det nån som vet nåt man kan kleta på ett bandage så katten inte slickar eller biter på det? Tänker det finns antibit för hästar.
Svar
12
· Visningar
667
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 927
Senast: cirkus
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp