Bukefalos 28 år!

katt bilder!

Sv: katt bilder!

Hittade några till på Malibu. Synd bara jag kapat en tass å så på bilderna. Inte de lättaste att knäppakort på en katt som antingen bara sover eller springer runt:P

20441212.jpg

20441213.jpg

20441214.jpg

20441215.jpg
 
Sv: katt bilder!

Lik min Simba. :)




Verkligen:) Simba verkar vara lite större än Malibu dock. Men kanske beror på att jag inte hunnit kastrera Malibu än. Han hade för små bollar sist jag var in och kollade. Men han har ju växt lite nu, så börjar bli dax. Dem växer ju oftast lite till efter kastrering.

Är simba döv? De är malibu. Tydligen vanligt hos vita katter. Har dock inte förstått varför:confused: Men han är den mysigaste katten som finns. Så länge han inte ska på och välta allt:love:
 
Sv: katt bilder!

Det här är mina katter Jagge och Abbe:

Jagge :heart
14612876.jpg


Abbe :heart
18337011.jpg
 
Sv: katt bilder!

Verkligen:) Simba verkar vara lite större än Malibu dock. Men kanske beror på att jag inte hunnit kastrera Malibu än. Han hade för små bollar sist jag var in och kollade. Men han har ju växt lite nu, så börjar bli dax. Dem växer ju oftast lite till efter kastrering.

Är simba döv? De är malibu. Tydligen vanligt hos vita katter. Har dock inte förstått varför:confused: Men han är den mysigaste katten som finns. Så länge han inte ska på och välta allt:love:

Nej han är inte döv eler blind, helt frisk faktiskt förutom alla slagsmål han är med i :angel:
Ja min e nu 4 år o han har alltid varit riktigt stor o tjock med elelr inte på tjockeleken utan mot marken så hänger magen :p
Hur gammal är din??

ja har massa fler sidor på min sida på pixbox. kommer upp genom att klicka på bilderna ja lagt ut :)
 
Sv: katt bilder!

Nej han är inte döv eler blind, helt frisk faktiskt förutom alla slagsmål han är med i :angel:
Ja min e nu 4 år o han har alltid varit riktigt stor o tjock med elelr inte på tjockeleken utan mot marken så hänger magen :p
Hur gammal är din??

ja har massa fler sidor på min sida på pixbox. kommer upp genom att klicka på bilderna ja lagt ut :)

Fina bilder du hade. Verkar inte så där jätte vanligt med helvita katter. Malibu är snart 1 år gammal. Så kastrering börjar ju bli dax. Men eftersom han är innekatt så har de ju inte direkt känts som någon bråtska. Men han har blivit könsmogen nu så skulle vara skönt att få de gjort snart. Han ska öronmärkas också är de tänkt.

De måste ju vara skönt iaf att ha en katt som hör. Men å andra sidan så Bacardi, vår första katt, hon hör, men lyssnar inte:P Hon tycker mest om att hålla sig på avstånd och kolla på. Men vi lider inte direkt av att han är döv. Han är med rätt mycket ändå. Lite jobbigt när han jamar bara för eftersom han inte hör sig själv, så låter de inte direkt som de ska. Men han älskar att ligga på magen eller bröstet och sova. Myskatten:love:
 
Sv: katt bilder!

Detta är Maoui, ragdoll och nu 1 år och ca 3 månader.


20533832.jpg


20534235.jpg


20534228.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: katt bilder!

Jag har bara en katt kvar nu, Pyret.


Han har krupit in i en tunnel


Han är jättesnäll, jag lovar!!!


Favoritstället.


Här är han i julgranslådan.
 
Sv: katt bilder!

Lite bonusbilder på

Spinnhusets Tippen, en katt vi tog från ett katthem och som numera bor hos mitt ex.




Gramse, en gammal grannes katt. Vet inte ens hur man kommer på idén att gå där.


Och Stream, en jourhemskatt som jag haft. Jag hade några till, men just den här tjejen blev jag så förtjust i. Tyvärr kunde jag inte ta med henne när jag flyttade:crazy:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
653
Senast: Freazer
·
Katthälsa Hej, är det nån som vet nåt man kan kleta på ett bandage så katten inte slickar eller biter på det? Tänker det finns antibit för hästar.
Svar
12
· Visningar
737
Katthälsa Hej! VI köpte oss en main coon med stamtavla utan anmärkningar på besiktningen. Han började halta för en månad sedan och är nu...
Svar
17
· Visningar
1 025
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 983
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp