katt bilder!

Sv: katt bilder!

Lillan_tuff: Väldigt lik min Lucifer i ansiktsdragen mm. Din misse är lite stor va? Alltså storväxt för sin ålder?

Lucifer:
lucifer3_1210884762.jpg

lucifersno_1211027421.jpg

luciferstol2_1211027401.jpg


Lucifer har jag ingen aning om vad det är för blandning av men skulle gärna vilja veta för det är den absolut underbaraste katten jag nånsin haft. Han är stor, svart och har ovanligt långa hörntänder - detta gör att många av mina vänner är rädd för honom. Men han t o m gosar med vetrinären när vi är på besök. Pratar jämt och är mammas bäbis =)
 
Sv: katt bilder!

den andra bilden tyckte ja om . klar fast att det snöar ute :) Riktigt söt :)
 
Sv: katt bilder!

DSC00299.jpg


Haha! Morris njuter av det s.k gräset. Han är lite av en "Garfield-karaktär".
 
Sv: katt bilder!

Ja de var lika.

Pyret är snart 4 år och väger runt 4 kg. Folk tycker att han är stor, men jag tycker bara han är långbent o har lång svans.
Dock sa min mamma att Pyret o hans bror var de största kattungar hon någonsin sett när hon såg dem nyfödda...
 
Sv: katt bilder!

* KL.

Passar på att slänga in lite nya bilder på Sussi som har bliuvit vääldigt stor (6 månader).







Visst är hon söt? ;)
 
Sv: katt bilder!

023.jpg


..Norska korsningen Mio tycker att livet barkat åt skogen och tänker ta sig något stärkande!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 728
Senast: cirkus
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
315
Senast: Jeps
·
Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: ufot
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 076
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp